|
|

поступление товаров

KAUBA SAAMISEL KOHESELT KONTROLLIDA KASTI(DE) JA KLAASI(DE) SEISUKORDA!

HILISEMAID KATKISTE KLAASIDE PRETENSIOONE ME EI HÜVITA!


Mida teha kui avastad, et kast või klaasid on vigastatud:


1) Märkida DPD saatedokumendile, et mis kastid/klaasid on vigastatud. Ilma selle märketa DPD ega meie purunenud klaase ei hüvita!
2) Teha pilt vigastatud kastist (üldpilt+lähipildid vigastusest ja saadetise koodist).
3) Teha pilt klaasi(de)st (klaasi koodist ja lähipilt vigastusest).
4) Saada pildid Balti Autoklaasi aadressille hulgi[A]klt.ee.
5) Täida DPD hüvitusnõude vormi tumedad alad ja saada see faksile 6 711 001 või meilile hulgi[A]klt.ee.

Kui sul puudub Adobe Reader, saad selle siit: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html